Lygnarbloggare se hit!

Forum för att diskutera och debattera om Lygnens Venner, cyklister och cykling i allmänhet. Hur kan våra verksamheter utvecklas och förbättras? osv.
Post Reply
User avatar
Mikael Virtanen
Posts: 391
Joined: 2006-01-31 11:14
Location: Mikael Virtanen

Lygnarbloggare se hit!

Post by Mikael Virtanen »

Tror säkert att en och annan i vår illustra lygnarskara understundom ägnar sig åt att blogga kring det här med cykling, träning, livet och annat kul. Varför inte göra detta känt på detta forum? Själv tänker jag föregå med gott exempel och rekommendera min egen nystartade blogg Cykeldåren på
http://cykeldaren.bloggplatsen.se

Rätt egotrippat och nördigt, men kanske gläder det någon? Och det blir ju definitivt roligare att hålla på om man vet att man har några tappra läsare.

Så kom ut ur garderoben och dela med dig av den blogg du redan har eller kanske ska starta! Det är ju om inte annat sånt man kan roa sig med under den dystra årstid som ligger framför (mellan de kärva vinterpassen med CG & Co förstås...).

Mikael
molsson
Posts: 917
Joined: 2008-11-19 09:54
Fornamn: Magnus
Efternamn: Olsson

Re: Lygnarbloggare se hit!

Post by molsson »

Läste din blogg och lade märke till rådet att träna som en häst.
Redan Gunde Svan propagerade för havrekost så inget nytt under solen. Dock är jag tveksam då jag aldrig sett en häst över 20år som är med och tävlar :lol:

Vid min ålder vore man skickad till slakthuset!

/Magnus
User avatar
Mikael Virtanen
Posts: 391
Joined: 2006-01-31 11:14
Location: Mikael Virtanen

Re: Lygnarbloggare se hit!

Post by Mikael Virtanen »

Så måste det vara, Magnus. En tallrik havregrynsgröt innan man sätter sig på cykeln, och vi tränar som vilken travare som helst. Om än något överårig...
Mikael
Göran Töyrä

Re: Lygnarbloggare se hit!

Post by Göran Töyrä »

Va bra du skriver Mikael,
Det är ett nöje att läsa min sida.
User avatar
Mikael Virtanen
Posts: 391
Joined: 2006-01-31 11:14
Location: Mikael Virtanen

Re: Lygnarbloggare se hit!

Post by Mikael Virtanen »

Tack, Göran. Sånt värmer.
Mikael
Post Reply