Jag vill inte undanhålla er dessa utan väljer att publicera dessa på forumet (jag har tagit bort avsändarens namn för säkerhets skull). Listan kommer att fyllas på med alla synpunkter vi får in.
Hej igen Thomas. Ringde aldrig, chansade istället på att få med cykeln på kollektivtrafiken. Vill passa på att tacka för det mysiga arrangemanget, dessutom på mitt första cykellopp. Fick verkligen mersmak! Lär återkomma och kanske även hinna träna med er (måste iaf lära mig att köra i klungor fick jag (och några andra) erfara idag...). Vänligen XXXXXX
Hejsan på er !
Vilket suveränt bra arrangemang runt omkring Gran Fondo loppet.
allt från sekerteriatet till funktionärer.
Det är 1:a året jag kör.
Tuff och mycket utslagsgivande bansträckning vilket skördade sina offer.
Detta är det klart tuffaste loppet jag har kört i år och jag har kört en del lopp.
Det finns en sak som jag har önskemål inför nästa års lopp.
Med tanke på vilket tufft och krävande lopp Gran Fondo är så finns det en sak jag saknar.
Jag körde 84-km.
Jag hade uppskattat en depå i krokarna strax efter Ålgårda.
detta är ett tävlingslopp som är krävande, det har jag ju lärt mig nu.
men en depå i ålgårda trakten med lite vätska o lite banan hade suttit fint.
Jag mattades rejält de sissta 5-km.
Återigen.
Ett underbart arrangemang som jag kommer att återkomma till.
m v h
XXXXXXXX
Hej cykelvenner.
Ville bara tacka för en kanontrevlig tävling i Kungsbacka i helgen. Trevligt folk, bra ordnat med funktionärer (kändes som ni var många fler än vad ni verkligen var), fina bansträckningar och allmänt go stämning. Kul också att ni lyckas skapa riktig tävlingskänsla även för oss motionärer. Det var första men definitivt inte sista gången jag kör granfondo (medio fondo för att vara mer exakt) hos er. All heder åt er för det arbete ni lagt ned. Vi ses nästa år.
XXXXXXXX
Tack för ett som vanligt lyckat och trevligt lopp!
Mvh XXXXXXX
Tack för ännu ett eminent lopp!
Jag har en fråga angående distansen på piccolo fondo som jag blev ”tvungen” att cykla i år då jag varit skadad och inte kan cykla så långt.
Hur lång är den egentligen? Min Garmin säger 59,12, hemsidan säger 62 km men skyltarna verkade tycka 60 och googlekartorna ni har uppe säger 59,2.
XXXXXXX
Ville bara säga att jag har nog inte vart på ett så välordnat och trevligt arrangemang som Gran/Medio/Piccolo Fondo i söndags! Det gäller att från banan (körde Piccolo, lär bli Medio nästa år!), start-/målområdet och allt runt omkring!
Tack!
Tvekar inte att använda en sliten replik: "I'll be back!"
XXXXXX
Hej.
Vill bara skicka en hälsning och tacka för en helt underbar cykeldag. Trots det var en ganska tuff bana njöt jag i fulla drag. Jag är ingen snabb cyklist(men seg), så jag ger mig lite tid att njuta av vackra vyar, och det fanns det gott om på denna vackra bana, samt en del härliga tuffa uppförsbackar. Inte omöjligt att jag återkommer nästa år. Skall då försöka komma under X tim.Tack för i år och många hälsningar XXX XXX
Ber att få stämma in i hyllningskören
Tack för ett fantastiskt välordnat och trevligt arrangemang!
Inget tycks ha lämnats åt slumpen - förutom vädret. Men det går ju inte att klaga på

Ser redan fram emot nästa års upplaga!
Bästa hälsningar
XXXX