ANMÄL DIG HÄR till
Lygnarmiddag med Colting sönd 20 sep 2009 kl 16.00 OBS! Du behöver INTE var registererad på vårt forum för att svara på detta inlägg!
Är du registrerad, logga alltid in först!
Tid 20 september 2009, kl. 16.00. PlatsKvibergs Kantin Pris (Inklusive föreläsning och middag med alkoholfri dryck*) Medlemmar avgiftsfritt, övriga deltagare 100 kr**
*) Det finns alkoholdrycker till försäljning
**) Avgiften inbetalas på Bankgiro 216-6700 senast 2009-09-15
Skriv ett svar på detta inlägg med namn och ev klubb så sätts du upp på listan över anmälda! Glöm inte att betala avgiften ifall ni inte är medlemmar i Lygnens Venner!
ANMÄLDA: Hans Carlberg Henry Sällylä Patrik Hultberg Jennie Mattsson Per Mattsson Martin Linde Dennis Forssmark Catrine Forssmark Ashkan Fivrin Erik Sjöström Jon-Erik Olsson Karin Ahlin Fabio Vecchi Berit Vecchi Thomas Franzén Björn Örtberg Tina Örtberg Ulf Warnefalk Bengt Tonnvik Marine Laurin Markus Elgstrand Torleif Magnusson Mandus Tjällskog Malin Lind Peter Jonsson Per Hultin Bettina Meiners Anders Öhlund Elisabeth Öhlund Mikael Jansson Robert Laffranchi Claes-Göran Andersson Elisabeth Andersson Erika Michaneck Håkan Wingård
Om man inte är ute & cyklar så kommer man ingen vart.......
Jag och frugan (Elisabeth) har ändrat våra planer som gör det möjligt för denna intressanta söndagsaktivitet . Vi kommer båda. Hoppas anmälan inte är för sen.
/ Anders
Vill preliminär anmäla mig. Arbetar i helgen vi har en stor systemuppdatering som skall Go Live på måndag morgon. Om allt går väl kommer jag 16.00 ev. tar jag min fru Elisabeth med mig.
Hej
Fick tråkigt nog inte ihop allt i idag så att jag kunde komma loss.
Ber så hemskt mycket om ursäkt. Hade verkligen sett fram mot Coltings föreläsning, mm.
Sjuk dotter och utebliven barnvakt satte käppar i hjulet.
Mycket trevligt initiativ detta annars.
Mikael