Hej,
Missade beställningståget denna gången och söker därför en tröja (kan köpa byxor i ren desperation med om du helst säljer av ett kit) inför Vätternrundan och träningspassen inför.
Någon som har något? Helst storlek S, men M kanske funkar det med.
Om ingen kan tänka sig att sälja; finns det någon att låna, främst under Vätternrundan?
MVH
Gabbe
Köpes / Sökes / Lånar: Tröja storlek S eller M
Re: Köpes / Sökes / Lånar: Tröja storlek S eller M
Undrar om det inte finns en tröja kvar i klubblokalen. Annars brukar det ordna sig med lån från någon venn i gruppen.
Jag kollar i klubblokalen vid nästa tillfälle.
/ Mikael
Jag kollar i klubblokalen vid nästa tillfälle.
/ Mikael
-
Hej
Jag vet att det finns väst i S i lokalen. Tröja i S är tveksamt.
Jag har en tröja i M som går att få låna till VR.
//Peter Jonsson
Jag vet att det finns väst i S i lokalen. Tröja i S är tveksamt.
Jag har en tröja i M som går att få låna till VR.
//Peter Jonsson
- Claes-Göran Andersson
- Fornamn: Claes-Göran
- Efternamn: Andersson
Hej från Robin Liljeros
Min sambo Johanna (Randén) och jag är anmälda, men det har råkat bli en liten bump i planeringen och vi väntar utökning efter sommaren. Så av förklarliga skäl kan inte Johanna cykla och då är egentligen inte jag så sugen heller tyvärr. Finns det några reserver som kan köpa våra platser? Hur funkar det med avhopp etc?
Vi har även beställt kläder som det är försent att avbeställa. Eftersom det är lite osäkert kring hur det blir med cyklingen kommande året, känns det lite onödigt att spara kläderna. Så om någon vill köpa nåt av nedan, PMa mig. 100 kr off från Trimtex pris (per plagg).
Aero Bib cykelshorts herr
Storlek: s
S190-B133M-1-s
1300 kr
Aero Bib cykelshorts dam
Storlek: m
S190-B233W-1-m
1300 KR
Aero cykeltröja herr
S190-B69M-1-s
900 kr
Aero cykeltröja dam
S190-B169W-1-m
900 kr
Mvh
Robin Liljeros
Min sambo Johanna (Randén) och jag är anmälda, men det har råkat bli en liten bump i planeringen och vi väntar utökning efter sommaren. Så av förklarliga skäl kan inte Johanna cykla och då är egentligen inte jag så sugen heller tyvärr. Finns det några reserver som kan köpa våra platser? Hur funkar det med avhopp etc?
Vi har även beställt kläder som det är försent att avbeställa. Eftersom det är lite osäkert kring hur det blir med cyklingen kommande året, känns det lite onödigt att spara kläderna. Så om någon vill köpa nåt av nedan, PMa mig. 100 kr off från Trimtex pris (per plagg).
Aero Bib cykelshorts herr
S190-B133M-1-s
1300 kr
Aero Bib cykelshorts dam
S190-B233W-1-m
1300 KR
Aero cykeltröja herr
S190-B69M-1-s
900 kr
Aero cykeltröja dam
S190-B169W-1-m
900 kr
Mvh
Robin Liljeros
"He is able who thinks he is able!"
- Claes-Göran Andersson
- Fornamn: Claes-Göran
- Efternamn: Andersson
Hej
Jag har en helt ny tröja (billigare modellen) i M som jag gärna byter mot L eller XL.
Mvh Niclas Wiklander
Jag har en helt ny tröja (billigare modellen) i M som jag gärna byter mot L eller XL.
Mvh Niclas Wiklander
Tänkte bara säga att det jag fick tag på tröja här innan VR så tråden kan stängas.
Mvh
Gabbe
Mvh
Gabbe